Tuesday 25 January 2011

kendimi döwmek istiyorum!!!

Ödenmesi gereken 3 adet kira borcum (niye 3 tane olduğu uzun ve can sıkıcı bir hikaye) warken sen hala alışweriş sitelerinde gez kızım!Aferin sana!

Ama Dergi Vitrini  manyakkkkk bir site!!!BCBG elbiselerden, UGGlara(bhtr&mls), Vivienne Westwood un Melissalarından, benim takıntı markam PUPA makyaj setleri bile var!!!Ben hemen "work baby work" moduna giriyorum. Bu site sanki benim wishlistim gibi! 
Bu Pupa setin aynısını İtalya'dan aldım, Litvanya'da kullandım diyemem kıyamadım, Türkiye'de kırdım:)

Rain bootlara bayıldımmmm!!!ama almadım zaten kartlarımda yer yok :):):)


2 comments:

  1. Şu paylaştığın babetlere bayıldım :)

    ReplyDelete
  2. Vivienne Westwood Melissalar, ben de bayılıyorum canım ama yaza doğru "ugg"lar gibi herkesin ayağında göreceğimi düşündüğüm için inatla almadım, almıyorum:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...