Sunday 2 January 2011

la chatte à l'air !!!

Klasik yılbaşısı eğlencesisi;
Klasik derken tabiki de dansöz oynatmadık, ama her haftasonu yaptığımızdan da farklı bişi yapmadık:)
Bodrum'da bizim için klasikleşen şeyler; favori mekanlarımızdan birinde yemek+demlenme sonrasında mekana akmaca ki bu %99 Adamik, ve belki Kule bardır.ta ta ta taaaaaaaammm gene Adamik ama bu sefer yılbaşı farkıyla yazı aratmayacak şekilde kalabalık.
ta ta ta taaaaaaaammm gene Adamik ama bu sefer yılbaşı farkıyla yazı aratmayacak şekilde kalabalık.Bu daha saat 11 de, Adamik'in önü, apaçisinden ünlüsüne kadar kimi ararsan vardı sonrasında. 
kafamdaki çiçeğim Accessorizedan, elbisem Victoria's Secret-çok gozukmese de- hatta sitesinde hala bulabilirsiniz, Tr ye gonderim war, ben linki de weriyorum buradan-gene de almanızı pek tawsiye etmiyorum.
 Sebep 1: bende war bi kere herkeste olmasın:)
Sebep 2: bu sitede gosterdikleri şekillerde ben daha giymeyi hiç beceremedim, elbise kaygan şekerim sen bağlasan da etsen de durmuyor ki, pek rahat bi olay değil yani.
Mesela aşağıda da kırmızısı war ama yaptığım model gene aynı aynı:)



işte aşağıdaki modeller gibi de guya kullanabiliyorsunuz, YALANNN!!! :) 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...