Tuesday 4 January 2011

Twitter'dan bildiriyorum

Yarım saat önce twitterdan takip etmeye başladığım Metin Arolat sayesinde artık www.ufizy.com u biliyorum ve dinliyorum. Nedir ne değildir diye hiiiiç araştırmadım, alternatif fizy diye geçiyor. Üzümünü ye bağını sorma modundayım.
ps I : Metin Arolat hastası değilim, niye takip etmeye başladığımı da bilmiyorum, belki de o bana hastadır ve benim fizysiz kalmama üzülüp, twitini okuyabilmem için bütün bunları O kurgulamıştır, evet evet sebep bulundu işte...


ps II : bu twitter superstarları hiç beğenmedim , bence superstar ruhunu öldürücü özelliğe sahip bir model, bunlar piyasadaysa kalksın, adidasın websitesinde bulamadım o yüzden original mi bilmiyorum. Ay bir de facebooklusu war. Superstarlarımdan soğutmayın beni ulaannnnn!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...