Tuesday 18 January 2011

Gripin - DEAD or ALIVE

Bu sefer başlığım pek bi afilli oldu ;)


http://www.hafifmuzik.org/?p=11982 şimdi burada çok güncel konularımızdan biriyle ilgili olarak 


"24 yaş altına yasaklanması gereken 15 şarkı!" isimli bir yazı var, ben de kendi pc me bakıp oraya yazdığım yorumu ekledim; 

sema Says: 

O kadar çok ki!!!Bilgisayardaki Türkçe parçalarıma göz gezdirince yasaklanması gereken bütün şarkılar bendeymiş gibi geldi.
*Müzeyyen Senar, Zeki Müren ve Nilüfer’in yorumladıkları Agora Meyhanesi !!!
*Levent Yüksel de yasaklansın, tamam bütün şarkılarında alkol geçmiyor ama adamın sesi beni içmeye teşvik ediyor, bence sakıncalı!!!
*bir de artık tv de de içilen sahneler olmasın, o da benim içimi gıcıklıyor!
Şu anda playlistim Türkçe çalmaya devam ediyor. Bir an durup "annneeeyy Gripin" dedim. 
eee ne war bunda? şu war; yazın Bodrum'da konserleri wardı, gittim, gördüm çok beğenemedim-eğlenemedim... Ama neden?!?neden?!?! daha önceden de live performance dinlemiştim, iyiydi-güseldi...Belki ortam, belki o günkü playlistleri...olmadı işte...başka bahara :( ben şimdi ewimde dinleyeyim bari.

şebekliğimi yaparım, konserimi izlerim, ben buldum sanki nedeni, Hadigari-ay ne alaka-dedim ama gittim tabi kaçar mı.Sewmiyorum orayı, hatta bikaç gün öncesinde de Manga konseri varmış, nerde LİMON'daki MANGA, nerde Hadigari, aynı tadı werir mi?! cıkkkkk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...