Tuesday 18 January 2011

home sweet home

Ellerime bakmak istemiyorummm, manikürcüme gitmekten korkuyorumm. Kadın benim sokakta yaşadığımı düşünecek bu sefer eminim! 
Sebeplerim; 
*zaten benim ellerim küçüklüğümden beri çok çabuk yaralanır, kurur, tırnaklarım bozulur&kırılır.bknz: doğal yetenek artı genlerin bileşimi! insanın manikürün ilk gününde tırnakları bozulur mu ya?
*geçtiğimiz 2 hafta boyunca Ankara'da ailemle birlikteydim, Kızılay'dan Ümitköy'e taşıdık evi, e bakınız erkek çocuk doğuracağıma Sema'yı doğururum demişler, tamam biraz çatlak, sinirli, içiyor, s.çıyor ama işe yarıyoru da eklemişler.
       * tozlu koliler mi dersin binlerce tozlu kitap mı dersin...
*Ahh Ankara deyince benim minnoşummmm Şans'ımı unutmamak lazım, erkeğim benim, HAŞİN mi HAŞİN varlık. İnsanların bazen bana "sen faça mı atıyorsuuuunnn?" diye sormalarına sebep biriciğim:)
Bi de bu sefer dikkat ettim güya, elllerimdeki bikaç tırmık izi mikrop kapmış bile, acıyor fln.Neyse onun canı sağolsun, O'na bişi olmasın!

 


 ayhhhh aşkım bnm nolur bakanlar maşallah desin, çok özlüyorum onu bennnn!!!zaten son zamanlarda aman nazar değmesin diye bile koymuyordum internete fln fotosunu ama sakınan göze çöp batarmış :)
bu salağı bulduğumda 5 günlüktü zaten, veterinerlerin hepsi yaşamaz dedi, çok küçük ve üşüyor anne sütü lazım bla bla...gözüm gibi baktım, yapay kedi sütü tozu aldım öğrenci, halimle ona. ama değer yerim ben onu!!! 

Eeee kendi ewime geldim de nooldu? Ew pis, zaten yazık en yakın arkadaşlarımla Ankara'dan beraber geldik, kızları 2 gun pis ewde yatırdım, heheh ewe sadece yatmaya geldiğimizi sayarsak çook da önemli olmayabilir bu ayrıntı.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...