Tuesday 18 January 2011

şikayetim war uleenn!!!

Eski bloglarımdan birinde gördüm, taa o zamanlardan(2007) last.fm'e alışamamışım ben.Neredeyse last.fm dışındaki bütün benzerlerine üye olup dinlemişim ama...üstüne bir de beğenmişim.


*Mesela şu an favorim jango, sevdiğiniz şarkıcıları yazıyorsunuz listeye ekliyorsunuz kafasına göre onlardan çalıyor.


*Benim 2007 de blogumda yazdığım ise musicovery imiş. O zaman da yazmışım hiç kesilmeden çalıyor diye, şimdi merak edip ne dinliyormuşum diye açtım, maşllahı var, bi kere bile takılmadı.Bilmiyorum sadece bana oluyormuş gibi geliyor ama bende fizy (zamanında açıkken) ve youtube sürekli takılıyor.


Bir de eklemeden geçemeyeceğim, Bu ttnetten bana bay geldi. Ben en başında sınırsız internet için başvurduğumda bana sattıkları kampanya ilk 4 ay bilmem ne kadar öde, sonrasında bilmem ne kadar öde idi.Tamamdır kabul, tabiki de uuupuzun sözleşmeyi okumadım-okuyan war mı? Şimdi 4 ay geçti telefonumda bir mesaj, 4 aydan sonra o yuksek olarak ödeyeceğim rakam meğerse sadece 25 gb lık bir internet içinmiş.(zaten ttnet'ten şu son 2 aydır çektiğim diğer çileleri saymıyorum bile!!!) 
Şimdi o kadar kasılıyorum ki internet başında limitim doldu, dolacak diye.
Teknoloji hala bu kadar pahalıya satılmamalı bence artık.


Finlandiya'da internetin "insan hakkı" sayıldığını biliyor muydunuz? Yani nasıl elektrik, su, temiz hava insanların temel gereksinimleri ise internet de onlar için temek hak. Bu durumda Finlandiya Hükümeti 2010'da aldığı kararla insanlarına bu temel hakları sağlamakla yükümlü olduğu gibi kesemeyecekmiş de...


Acaba onlar mı çok ileri biz mi çok geriyiz?

işte bu da ttnet'e gitsin benden, derin sevgi ve saygılarımla 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...