Monday 24 January 2011

manikür-pedikür-kesim-boya...sonuç; rezalet :(

 Güldüğüme bakmasın kimseler. Geçenlerde bakımsızlıktan sokak çocuğuna benzediğimden bahsediyordum. Ne oldu... Gittim ıkına sıkıla kuaförüme. Manikür&pedikür seansıma başlamışken çok şirin olan Mühübe Abla(kuaförüm) dedi ki; "Ay senin sadece elin ayağın değil, onları hallederiz, saçına da bişiler yapalım." Değişikliklere bayılan ben, saçları popo hizasına gelmişken-kuaförün ben kesmem senin istediğin model kısa- demesine rağmen bir çırpıda kestirmiş olan ben bu teklife hayır diyeceğim?!?! Görülmemiş olay!
Keşke kendi tarihimi baştan yazıp hayır deseydim orası ayrı!
Kesim aşamasındayken bir de boyayalım dedi, olur olur dedim. Offf çok pişmanım! Ne kullanışlı oldu, ne kesim modelini ne de saçımın rengini beğendim.

Aynalara küstüm desem yeridir.
Alınan ders; manikür ve pedikürde Mühübe Abladan vazgeçmem, başka herkes mutlaka kanatıyor we çok kötü sonuçlara yol açıyor (4 sene öncesinden bir kadın ayak başparmağımı öyle bir kanattı ki, hala kapalı özellikle kapalı topuklu giydiğimde acıdan duramıyorum, her seferinde de sewgilerimi gönderiyorum o kadına)


5 comments:

  1. vaaay blog süpermiş dostum!!!:)))saçlar da efsane abi boşuna moralini bozmuşsun wala

    ReplyDelete
  2. Banu Su!!!
    Dostum her ikisi için de çok sağol. Saçlara sannnkii alışıyor gibiyim. Blog desen binlerce denememden sonra bunun dewamını getirmek istiyorum. ehehe siz arkadaşlarımın yardımıyla :)))) (sabahın 6sı olunca biraz ciddi oluyorum heralde :)

    ReplyDelete
  3. Bozma moralini, en azından yanmamış :)Bloguna devam et, buralardayım ;)

    ReplyDelete
  4. Evet canım çok teşekkürler, cidden en azından hala bendeler sağlam bir şekilde!

    ReplyDelete
  5. 3 yıl sonra sohbete katılayım dıyecegım de :))
    Serkan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...