Friday 31 December 2010

sizin de yeni yılınız kutlu mutlu ola ahali!!!

Kaç gündür sosyal mecrada (bu lafı kullanmak için can atıyordum aylardır)yok "christmasın hayırlı uğurlu ola", yok "yeni yıl,yeni yıl hoşça moşça geçe" tarzında kutlamalardan, dileklerden bana bay geldi.Üstelik ben daha yeni yıl ruhu moduna giremedim bile!!!
Ahh benim de planlarım, isteklerim war, tabi ki gaza gelmek için bu yıl şunu yapıcam bunu daha iyi yapıcam diye kafamda tasarladıklarım.
Sanırım yeni yıl olayına ben bir de 3 Ocak'ta olan doğumgünümü arada kaynattığı için hafif kıllığım olduğu da söylenebilir.
Geçen sene güzel ve eğlenceliydi mesela; Prag'ta daha önce hiç tanımadığım 20den fazla farklı ırktan insanla,gene tanımadığımız birinin ewinde kalıp, geceyarısında sokak ortasında kendi havai fişeklerimizi patlatmıştık.Sonra toplu taşıma araçlarından birinde milleti çıldırtma pahasına şarkı söylüyorduk.




Fakat ne oldu kendi doğumgünümde Prag'tan Litvanya'ya(o dönem orada ERASMUStum) dönerken şoförlüğü ben yapıyordum.Gerçi Litvanya'da arkadaşlarım bana gene inanılmaz sürpriz hediyelerle, süper bir doğumgünü partisi düzenlediler.Ahh ERASMUS wahh ERASMUS!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...