Sunday 26 December 2010

welcome me buckos!!!



Ahoy ahali, yeni eğlencem Pirate English konuşabilmek, geçenlerde hayranı olduğum Hesionka'nın blogunda gördüm, facebookunu bu şekilde kullandığını yazmış.Aaa nasıl yani, dedim ve hemen denedim. Bu nedir ne değildir diye internetten araştırırken de adamların translation için bikaç site açtığını ve "Talk Like A Pirate Day" diye bi event başlattıklarını gördüm.Ben uzun yazılara pek gelemem o yuzden hikayesini falan okumadım ama siz isterseniz buradan buyrun. Ayrıca apple severler de buradan pirate translatorlarını indirebilirler.
Virüs yiyici Avast'cığımız bile bu işe bulaşmış, isterseniz Avastınızı da Pirate İngilizcesiyle konuşturabilirsiniz o da burada.
Beni baymaya başlayan ama telefonumu daha az kullanmamı sağladığı ve uzaktaki-yakındaki arkadaşlarımı kontrol edebilmemi sağladığı için, bla bla bla facebook tan wazgeçmeyi şu aralar düşünmüyorum. Ve bu şekliyle cool&eğlenceli oldu :) kalsın bakalım...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...