Thursday 6 January 2011

Ben güzele güzel demem, güzel benim olmadıkça

Dedi Sema! Wayy bea ne afilli laflar kullanmaya başladım!
Ben kıskanç bir insanım, mesela;
*benim kullandığımı başkası kullanmayacak( ahh ahh ben bugün herkesin kullandığı i-phone u kullanacaktım da hiçbiyerde kalmamış ki! )
*giydiğimi başkası giymeyecek (bunun gerçekleşmesi için önce sewdiğim moda tasarımcılarıyla kanka olup bana özel tasarım yapmaları için sewgi we para wermem gerekicek, ha bir de kendi tasarımlarımı hayata geçirebilmem gerekicek, tabi biraz zamanı war bu şıkkın)
*sewdiğimi başkası sewmeyecek (beğenip, hayran olabilir ama ulaşamayacağını düşünüp hayallere dalmayacak, ve Sema gaza gelir)
 ---tabi bu saydığım we daha da uzatabileceğim maddelerle şimdi tanıtacağım sitenin çook yakın alakası yok.
---olay şu www.luxinabox.com ; bu siteden Chanel, Dior, LV, Prada ve daha pek çok ünlü markanın çantalarını kiralayabiliyorsunuz. Süper bir fikir, fiyatlar da makul gözüküyor gene de ben bu servisi kullanmayı istemedim sanırım. Kendimi eskort kiralamış gibi hissetme ihtimalim war. Gene de ne olur nolmaz, bookmarkladım bile ! :)
Bu arada acaba kimler bu olaydan haberdar diye baktım ve facebookta 316 kişilik grupları varmış, yani en az 316 kişi haberdar.
Bence siz de bir göz gezdirin...

2 comments:

  1. sana katılıyorum semacım bu kiralık çanta işi bana da pek cazip gelmedi. Ama öyle bir an ve zaman gelebilir ki bu site çok işe de yarayabilir, göz ardı etmemek lazım sanırım. :) sevgiler..

    ReplyDelete
  2. Aynennn!!! Yani bütün bayanların bir dolu çantası vardır ama kaç tanesi Chanel, Prada, vs ? :) Gene de çantadan ayrılma anı kötü olur be :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...