Tuesday 4 January 2011

bugün benim doğumgünüm(dü)

Afilli değil ama güseldi, Ankara'ya gelip ailemle birlikte zaman geçirdim.
Daha nolsunn...
Bir de yakın çewrem arayıp, mesaj atıp kutladılar sağolsunlar. Daha sonrasında güselce eğleniris ztn.
Onun dışında facebooktan 150 nin üstünde msj artı post aldım hala da dewam ediyor, inanılmaz mutlu oldum!!! Tamam biliyorum sonuçta ekranın sağında bütün arkadaşlarımın sayfasında çıkıyor gene de süper:) 
Ahhh geçen gün kankayla kafayı çekerken muhabbet 80lere 90lara geldi.
Youtube açıldı, aklımıza gelen bütün eski şarkılara we programlara göz attık, yorumum ise günümüzde çeşit ne kadar bol olsa da kalite artık düşük bea !!!
Mesela faworilerimden en eskiden başlarsam; Barış Manço-Adam Olacak Çocuk, Susam Sokağı veeeee Parliement Pazar gecesi sineması-ewet özellikle müziği...
Neyseee artık önümüze bakıyoruz, arada nostalji yapmak güseldir.
Dylan's Sesame Street Cupcakes!
Cupcakemania, bütün bloglarda illa war benim neyim eksik olayı:)))


fabric-flavours-kids-purple-cookie-time-sesame-street-t-shirt
fame-and-fortune-this-girl-is-cute-ladies-elmo-t-shirt-from-fame
                                                                                    Bu t-shirtlere hasta oldum, bayıldım, istiyorum...

new-balance-x-sesame-street-1

Bu ayakkabıları da beğendim, ama şu an imkansız, bu seri sadece küçükler içinmiş, benim spor ayakkabıda 40 numara olan ayaklarım için değil. Zaten hiç New Balance sneakerım olmamıştı, bu gidişle de olmayacak:)Büyük bir kayıp değil!
:*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...