Tuesday 8 February 2011

Vücudu Saran Dantel Detayı!!!

Ay haberiniz yok mu yoksa?!?! Dantel elbiseler çok moda!!! -imiş dün aldığım dergilerden birinin moda sayfasında, beynim döndüğü için kaynak falan belirtemiycem şimdi. O kadar çok sayfa yırttım ki bunu çizebilirim, şunu çiziyim diye; Daha dergileri okumaya fırsat bulamadım. Bu gidişle zaten hepsi darmadağın olacak elimde kalacak sayfalar, okuyamıycam :) 
Neyse ödev aşkıyla yanıp tutuşuyorum, çok özlemişim çizmeyi!!!
Bir de özellikle fotoğraf çektim ki, çektikten sonra çıplak gözle göremediğim farkları pc de daha iyi görüyorum. Mesela burda bir kol biraz kısa olmuş, yazık kıza biraz orantısız çizmişim, suratını da biraz tombullaştır mışım ama zaten dikkat ettiğim nokta o değildi.
O zaman "spot the 5 differences babes."  :*

Bu da diğer çizimim, hangi dergiden çıktığını hatırlamadığım Elidor Magazin eki imiş. Ama tebrik ediyorum kendilerini Michael Costello'yu defalarca Michael Costelo olarak yazmışlar(tamam tek bir "l" yi unutmuşlar ama ayıp bence-ben çok takarım böyle şeylere).Parçayı da beğenmedim zaten ama koleksiyonundaki diğer parçalardan bazılarını şiddetle istiyorum.

1 comment:

  1. Dantel elbiseye bayıldım:)blogun muhteşem canım.bloguma beklerim.sewgiler

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...