Monday 7 February 2011

yay!!! Sema İMA'da!!!

Geçen hafta kendimi çoook mutlu edecek birşey yaptım. Çizim kursuna başladım İstanbul Moda Akademisi'nde."Moda Çizim Teknikleri" üstüne.
Küçüklüğümden beri çizimi çok severim, o zamanlar oradan buradan bir sürü ödül almışlığım da vardı, devamını getiremedim. Üzülerek söylüyorum ki hayallerimin peşinden gidemedim.
Şimdi ise bende hala iş war mı acaba diyerekten yazıldı kursa. Bakalım 3 ay (48 saatlik kurs) sonrasında az biraz belli olur heralde.
Göreceğim kursa sonrasında aşağidakileri yapabilecekmişim;
-Gerçek insan silueti ile model figür siluetinin karşılaştırılması
-Hikaye panoları oluşturma
-Perspektif görüş, oran ve ölçümler                                                           -Artistik çizim çalışmaları
-Çizim portfolyosu oluşturma
İlk dersim bu cumartesiydi, güzel geçti. Ders sonrasında hocamız bize ödev verdi tabi ki. Bulduğumuz catwalk yürüyüşü yapan modellerin çizimi. Ben de bu evime taşınırken bütün dergilerimi vb şeyleri attığım için gittim markete, 4-5 aydır magazin almamanın da açlığıyla olacak bulduğumu aldım:)



2 comments:

  1. Çizime başlamış olman süper ve bence çok keyifli olacak ♥

    ReplyDelete
  2. Çok teşekkürler cnm ♥ bakalım neler yapabiliyormuşum, sabırsızlıkla bekliyorum kendimden bişeyler :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...