Monday 31 January 2011

Bi Biskrem Versem?!?!?!

Ay ben biskrem falan istemiyorum, ben kavuşamadığım macbook'umu ve iphone4'umu istiyorum!!!
Bugün ekşisözlükteki entryleri okurken Biskrem'in reklamı gözüme çarptı, buradan buyrun!!!
Böyle yarışmalara katılmayalı en az 4 sene olmuştur.Ama buna karşı koyamadım. Nedeni basit; imac ve iphone4, ama bu ikisini diğer insanlara göre isteme sebeplerim daha çok ve daha başka.
Bir gün elime benim olduğu söylenen bir macbook geçti -hediye olarak- ben onu daha kullanmaya kıyamamışken o başka ellerdeydi, bana bir tane daha alınacağı söylendi ama yalan oldu :(


Sonra 3 Ocak'ta doğumgünüm vardı, annem ağzımı arayıp hediyemi bulmaya çalışıyordu ki; ta ta tatatataaa; iphone4!!! Gel gör ki hiçbiryerde bulamadığımız iphone4!!! Bu da bitmedi erkek arkadaşıma bu konuyu anlatırken o da demez mi "Ben de sana almayı düşünüyordum zaten ama bulamadım!"


Bir de bilgisayarımı ve telefonumu yenilemem gerektiğini düşünücek olursam kendime acımaya başlıyorum :( sanırım oturup ağlıycam şimdi :P




bu birinci fikir; http://bibiskremversem.com/fikir/m0fu.aspx
bu da ikinci ; http://bibiskremversem.com/fikir/oozn.aspx 


Tamam yazdıklarım ahım şahım değil ama neden ben kazanmayayım:) Okuyan gören warsa lütfen hemen 2 dk da üye oluyorsunuz, sonra tık oy :)








3 comments:

  1. hello! Thanks so much for following my blog x

    ReplyDelete
  2. :) hemen üye olup oy veriyorum :)biskrem için derrrmişim:)

    ReplyDelete
  3. Louise; u r wellcome, it's my pleasure, u and ur blog rocks! xox

    Yemek vakti, sanırım Aylin; çooook teşekkür ederim:) ama senin yemeklerin yanında biskremin lafı bile olmaz sanki!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...