Thursday 3 February 2011

Please Return it to SEMA!!!

Ben bu modele bayıldım, çok bilinen bir Tiffany modeliymiş ama ben daha yeni görüyorum. Pardon olabilir Türkiye'de yaşıyorum ABD'de değil. Hatta bunu Canadalı pek de sevemediğim bir arkadaşım yüzüme vurmuştu. Benim yüzüğümü beğendiğinde Tiffany olduğunu söyledim, yanındaki Amerikalı arkadaşı ile 1 saat beni anlamaya çalıştılar. Ben de Türkiye'ye gelmişler, burada yaşıyorlar, acaba tam Türk mü oldu bunlar diye düşünüyordum ki; hatunlarda bir anda jeton düştü ve "aaaa Tıfffıni" diye bağırdılar! Ben de tam Tiffany takan, ama ismini bile telaffuz edemeyen dumur bir Türk kızı rolünde, kendimi bildiğiniz sonradan görme gibi hissettim! Siz önce gidin Türkçenizi düzeltin diyemedim tabi! Onun dışında da bişey söyleyemedim ama! Buyrun size bir adet Şaşkın Sema :) Evet o kızları pek sevmiyorum ama artık ben de Tıffıni diyorsam onların sayesindedir!
Zaten ben bu modeli yeni görüyorum ama onlarda kesin vardır:P çok bilmişler!!! :)
Neyse sonuç bölümü; Ben bu modeli istiyorummmm, kendimi kedi veya köpek gibi hissedicek bile olsam, istiyorum:) Benim Şans'ın(kedimde) tasmasında var buna benzer bişey, içinde adresimiz yazıyor. Beraber takarız diye düşündüm:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...