Thursday 3 February 2011

Eğer Fotoğrafları by Facebook

Geçen sene bu zamanlarda ben Vilnius/Litvanya'daydım. Bilmiyorsanız kasmayın, büyük bir kayıp değil. Avrupa'nın göbeğinde olmasına rağmen çok da ileri olmayan küçücük bir memleket. Kötü demiyorum, hatta ben seviyorum bile. Ama tatil planı yaparken "Acaba Paris'e mi yoksa Vilnius'a mı gitsem?" diye düşünmenize gerek yok :) Daha sonra kafama eserse bolca bahsedip bir dolu da fotoğraf postlarım zaten oralarla ilgili. Benim ve benimle aynı sırada orada olanların sevme nedeni ERASMUS! Sadece hayatımın en büyük deneyimlerinden biri değil, hayatımda inanılmaz güzel insanları tanıyıp onlarla zaman geçirdiğim çok güzel bir dönemdi. Sabah akşam partylemece biraz bünyeyi yıpratabiliyor tabi, ama aynı zamanda artık İstanbul'da gittiğim mekanlar da beni sıkıyor. Hep aynı mekanlar ve insanlar. Benim gibi düşünen 1 milyon insan da bulabilirim, facebook tabiriyle :)
Facebook demişken, asıl konuma dönüyorum.Erasmus-Litvanya fotolarıma bakarken gördüğüm "Eğer fotoğrafları" ve "bana fotoğrafları" yazıları :) Ne demek ben de bilmiyorum!?! yorumsuz:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...